DIAMOND DEALER KOTA BHARU

DIAMOND DEALER KOTA BHARU

Tuesday, May 27, 2014

PENAWAR RESDUNG - JUS RES-Q

Salam semua..

Semalam baru aje diperkenalkan satu lagi produk terbaik dari Dhia Ardini...
Kali ni pengkhususan utk penjagaan dalaman..

JUS RES-Q





Sesuai dgn namanya..JUS RES-Q dicipta utk membantu kita utk menjaga tubuh badan agar sentiasa sihat.. Fokus utama JUS RES-Q adalah utk masalah resdung, migrain dan stress.. namun percayalah masih banyak lagi masalah kesihatan yg INSHA ALLAH mampu dirawat dgn JUS RES-Q.

Kenapa JUS RES-Q ni begitu istimewa????

Ini adalah kerana di dalamnya terkandung bahan2 yg terlalu istimewa..ANTARANYA:

  1. GARAM BUKIT - berkhasiat sebagai penyumbang tenaga semulajadi yang tersimpan dalam struktur hablur garam dan tubuh dapat menggunakannya selama 24 jam. Ia juga dapat membantu memperseimbangkan kealkalian / keasidan dalam tubuh dan meneutralkan tekanan darah. Ia juga dapat membantu melarutkan dan menyah mendapan yang boleh mengakibatkan pembentukan 'batu' dan pelbagai jenis rheumatisme seperti arthritis, batu hempedu dan batu karang. Selain itu dapat membantu meredakan rasa ketagihan. Ketagihan gula dan alkohol hilang sebaik sahaja pengambilan awal larutan tepu garam bukit tulen.
  2. MENGKUNYIT - digunakan sebagai ubat resdung yang berkesan dalam perubatan tadisional Melayu. Kandungan flavanoid yg tinggi dapat mengeluarkan histemin dan zat2 alergik yang lain.
  3. EKSTRAK ALOE VERA - berkhasiat utk menghentikan pertumbuhan tumor, merendahkan kadar kolestrol, menambahkan oksigen di dalam darah, menghalang penyakit batu karang dan kesan kafein, memberi keseimbangan asid/alkali di dalam badan, menyembuhkan penyakit ulser dan sistem penghadaman, mengurangkan tekanan darah tinggi, mempercepatkan penyembuhan luka dan melecur dan memelihara muka, kulit dan membaiki sel yang rosak. Selain itu juga bertindak sebagai pelincir salur perkumuhan dan menghilangkan buasir. Dalam masa yang sama menguatkan sistem imunisasi badan.
  4. EKSTRAK PEGAGA - berkhasiat untuk merawat masalah keputihan, membantu mengawal paras gula dalam darah, boleh menguruskan badan, anti selulit, anti kedutan, menambahkan ketegangan kulit dan meransang pembentukan kulit yang baru.
  5. ARABIC GUM (MANNA) - meningkatkan penyerapan kalsium, menjadikan kepadatan dan kekuatan tulang yg lebih baik. Selain itu Arabic gum mengukuhkan dinding usus dan mengurang kebolehtelapan (usus bocor) dengan mengurangkan penyerapan toksin. Ia juga dapat meningkatkan hormon darah yang mengurangkan rasa lapar. Ia juga mengurangkan risiko jangkitan usus.
  6. PATI KURMA - berkhasiat untk membantu mencegah daripada sembelit, lemah otot, sengal-sengal badan, lesu dan barah usus besar. Ia juga boleh merangsang selera makan dan menguatkan ingatan. Selain itu pati kurma berkhasiat untuk menghilangkan gatal-gatal dalam kerongkong dan mengatasi masalah insomnia.
  7. MADU - sumber utama vitamin dan mineral. Membantu meningkatkan hemoglobin dan membantu mencegah dari serangan anemia. meningkatkan kadar serapan kalsium dalam badan. memulihkan, menyegar dan menambah tenaga pada tubuh badan. Pengambilan madu lebah dapat menggantikan sel-sel yang rosak dan mati termasuk sel otak. Madu juga dapat menguatkan daya ingatan dan menambahkan tenaga batin.
  8. MINYAK HABATUSSAUDA - menguatkan sistem imunisasi dalam badan di samping mengubati reumatik, peradangan serta infeksi. Ia juga membantu ketika menstruasi dan meningkatkan produksi air susu ibu.
  9. MINYAK ZAITUN - berkhasiat utk melembutkan kulit. Ia merupakan minyak semulajadi yg terbaik dan pilihan utama utk tumbesaran. Vitamain E yg terkandung di dalamnya membantu merendahkan kolesterol, tekanan darah dan risiko sakit jantung koronori. Vitamin K yg terdapat di dalamnya menghalang darah dari membeku.
  10. AIR ZAM ZAM - Air yg penuh keberkatan

Jom dapatkan sekarang... HANYA RM60 ... setiap botol mengandungi 330ml..
Memang berbaloi.....


No comments:

Post a Comment